07/04/2020

Bloemen

Bewoners van de Raalter zorginstellingen Schuilenburg, Swaenewoerd en De Hartkamp zijn begin april 2020 door Lionsclub Raalte in de bloemetjes gezet. De leden stelden in totaal zo’n 140 bloemenboeketten samen voor de bewoners die als gevolg van de coronamaatregelen tijdelijk geen bezoek mogen ontvangen.

Daarom werden bij de boeketten kaartjes gevoegd met de tekst ‘Met deze bloemen laten we weten dat we aan jullie denken’.

Vers fruit

Het is de derde corona-actie van Lionsclub Raalte in een kort tijdsbestek. Zo ontving Swaenewoerd al een aantal dozen met vers fruit, waarvan medewerkers en vrijwilligers van De Buut heerlijke fruithapjes voor de bewoners hebben gemaakt. Eerder werden zo'n 50 chocoladepaashazen van Speeltuinvereniging Blekkerhoek via de Lions beschikbaar gesteld aan het Zelfregie- en herstelcentrum Raalte.