10/09/2020

Wijn drinken voor een goed doel, wie wil dat nou niet? Zéker als dat goede doel Leergeld Salland betreft, die kinderen in Raalte en omstreken helpt, die om financiële redenen niet mee kunnen doen aan activiteiten die voor hun leeftijdsgenootjes heel normaal zijn. Om dit initiatief te steunen hebben wij (Lionsclub Raalte) een bijzondere actie bedacht: we bieden heerlijke, goede wijnen aan met een kleine marge, die rechtstreeks naar de stichting Leergeld Raalte gaat. Een goed idee als cadeau voor de feestdagen, als onderdeel van uw kerstpakketten of als relatiegeschenk. Bij de flessen wordt een kaartje geleverd met kort wat informatie over het goede doel, zodat uw vrienden, klanten of werknemers weten dat u hen een maatschappelijk verantwoord cadeau heeft gegeven. Zo wordt het een win-win-win actie!

Interesse in heerlijke wijn voor dit prachtige doel? Stuur dan even een mailtje naar wijnactie@lionsclubraalte.nl