15/10/2024

Lionsclub Raalte heeft een bijzonder bedrijfsbezoek afgelegd bij Liefveld Coffee aan de Zompstraat op het bedrijventerrein van Raalte.

We werden door Martin Blokvoort en Monique Brinkman van Liefveld ontvangen met heerlijke koffie of thee. We werden meegenomen in de ontstaansgeschiedenis van het bedrijf.

Vervolgens vertrokken we naar de eigen koffiebranderij aan Praamstraat, waar ook de roots van het bedrijf liggen. Koffiebrander John was op dat moment al druk bezig met de voorbereidingen voor het branden van Ethiopische koffie. De ter plekke gebrande koffiebonen bood het bedrijf aan de Lions aan, om het te verkopen voor het goede doel. Een bijzonder gul gebaar!

Het was een leerzaam en inspirerend bezoek, waarbij we getuige waren van een groot enthousiasme voor het koffievak.Een collage van het bedrijfsbezoek van Lionsclub Raalte aan Liefveld Coffee