18/07/2024

Lionsclub Raalte helpt u dit jaar bij het vinden van het perfecte relatiegeschenk voor de feestdagen. We hebben een aantal wijnen geselecteerd die bij uw relaties zeker in de smaak zullen vallen. De opbrengst van de Wijnactie 2024 is de Stichting Vrienden van de Horsthoeve.

De Horsthoeve in Broekland biedt mensen met dementie of een niet-aangeboren hersenletsel een plek om binnen de eigen wensen en mogelijkheden een zinvolle en creatieve dagbesteding te hebben. Daarbij wordt ook persoonlijke begeleiding geboden. Sinds kort ook aan jongvolwassen en met psychiatrische uitdagingen. De Horsthoeve streeft daarbij naar verbinding tussen deelnemers, jong en oud, en met professionals. Daarbij worden deelnemers geholpen om te groeien in zelfvertrouwen en eigenwaarde.

Kerstpakket

Lionsclub Raalte steunt dit initiatief van harte met een bijzondere wijnactie. We bieden heerlijke, goede wijnen aan met een kleine marge, die rechtstreeks naar de Vrienden van de Horsthoeve gaat. We tippen deze actie graag als onderdeel van uw kerstpakketten of als relatiegeschenk voor de feestdagen. Zelf schenken met de feestdagen en ervan genieten mag uiteraard ook.

Wijnen en port

U kunt kiezen uit de volgende pakketten

• Geschenkkist met fles Les Bertholets Grande Reserve GSM (rood 0,7 l)
  • Geschenkkist met fles Les Bertholets Chardonnay (wit 0,7 l) en fles Les Bertholets Grande Reserve GSM (rood 0,7 l)
  • Luxe geschenkdoos met fles Les Bertholets Grande Reserve GSM Magnum (rood 1,5 l)
  • Geschenkdoos met fles DOW's Nirvana Port (Ruby 0,5 l)

Bestellen

U kunt eenvoudig met onderstaand uw bestelling invullen en mailen naar wijnactie@lionsclubraalte.nl. Of geef deze rechtstreeks door via wijnactie@lionsclubraalte.nl. Met uw bestelling steunt u de deelnemers op De Horsthoeve steunen. Bestellen kan tot en met vrijdag 15 november 2024. De wijnen worden na 26 november, dus ruim voor de feestdagen, uitgeleverd in Raalte en omgeving.

Download de bestellijst  (rechter muisknop en opslaan)