Lions Toertocht

Wij, Lions Club Raalte, organiseren op 23 juni 2024 onze eerste Lions Toertocht!

Het wordt dit eerste jaar een toertocht voor auto’s, waarvan de totale opbrengst gaat naar de Strijd van Salland tegen kanker, een stichting uit Heino die zich inzet voor het financieren van hersentumoronderzoek. Wij ondersteunen dit initiatief met heel ons hart en willen met onze toertocht een grote bijdrage leveren.

We organiseren een autotocht met puzzelelementen voor iedereen die een auto heeft en sponsor wil zijn voor ons geweldige doel.

Houd deze website in de gaten voor het laatste nieuws rond de toertocht!

Deelnemen

Een toertocht rijden in het mooie Salland, en meteen een financiële bijdrage leveren voor heel goed doel? Ben je hier klaar voor? Lees dan vooral verder!
Op zondag 23 juni organiseert de Lionsclub Raalte een auto toertocht voor de Strijd van Salland tegen hersenkanker. Alles wat we die dag ophalen gaat voor 100% naar onderzoek tegen hersenkanker!
Op 23 juni strijden meerdere groepen in en rond Heino voor dit goede doel en jij kunt hier deelgenoot van zijn.
Onze toertocht start in Heino tussen 9.00 uur en 12.00 uur. De tocht is zo’n 80 kilometer lang en wij verwachten dat je ongeveer 2,5 uur onderweg bent.
Er kunnen maximaal 100 auto’s meedoen en de kosten zijn minimaal voor zo’n goed doel. Je betaalt slechts 35 euro per auto en ontvangt ook nog eens twee consumptiebonnen die na afloop in te wisselen zijn op het evenemententerrein in Heino.